۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۱۳

هفته دوم لیگ برتر کشتی؛

درخواست باشگاه استیل آذین از جوانان کشتی دوست تهرانی

درخواست باشگاه استیل آذین از جوانان کشتی دوست تهرانی

باشگاه استیل آذین ایرانیان از جوانان و علاقمندان به کشتی درخواست کرد برای حمایت از تنها نماینده تهران در لیگ برتر کشتی روز جمعه در سالن هفتم تیر حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت باشگاه فرهنگی ورزشی استیل آذین ایرانیان، حسین هدایتی که اخیرا اقدام به تشکیل تیم کشتی این باشگاه کرده است از علاقمندان این رشته دعوت کرد در مسابقات روز جمعه این تیم حضور یابند.

هدایتی ضمن دعوت از جوانان و علاقمندان به کشتی گفت: تیم کشتی استیل آذین ایرانیان با کادر فنی مجرب و ارزشمند خود و همچنین حضور قهرمانان و پدیده های مدال آور المپیک مانند دنیس چارگوش دارنده مدال طلا و نقره جهان و برنز المپیک در وزن 74 کیلوگرم و عبدالسلام گادیسف، قهرمان اروپا در وزن 96 کیلوگرم در جریان رقابتهای لیگ برتر کشتی کشور به نمایندگی از شهر تهران در رقابتها حضور دارد لذا از کلیه علاقه مندان و جوانان تهران و ری دعوت می کنم با حضور خود در روز جمعه مورخ یکم آذر ماه ساعت 3 لغاایت 4.30 در سالن شهدای هفتم تیر واقع در ضلع شمال پارک شهر حضور یافته و تیم شهر خود را مورد حمایت قرار دهند.

براساس اعلام این باشگاه، استیل آذین ایرانیان با هدف ایجاد نشاط و پرکردن اوقات فراغت جوانان عزیز تهرانی و با انگیزه قهرمانی در لیگ برتر کشتی اقدام به جذب بهترین کشتی گیران داخلی و خارجی در قالب تیم کشتی استیل آذین ایرانیان کرده است. تیم کشتی استیل آذین ایرانیان در دور رفت این رقابتها در سبزوار که دو هفته پیش برگزار شد تیم ثامن الحجج قهرمان فصل گذشته رقابتهای لیگ برتر کشتی کشور را مغلوب کرد که قطعا حضور پرشور جوانان تهرانی موجب پیروزی های بیشتر و تقویت کشتی شهرمان خواهد شد.

وزن کشی سه دیدار از اين رقابـت‌ها سی‌ام آبان ماه (پنجشنبه) و مسابقات عصر يك آذرماه (جمعه) برگزار خواهد شد که تمامی مسابقات به جز دیدار تیم های موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) مشهد و خونه به خونه بابل که از ساعت 17 آغاز خواهد می شود، ساعت 16 برگزار می شود.

همچنين ديدار تيم‌هاي شهداي زنجان با گاز مازندران به دليل پخش زنده از شبكه سوم سيما روز پنج شنبه 30 آبان ماه از ساعت 15 در زنجان برگزار خواهد شد.

بر این اساس برنامه هفته‌ دوم لیگ برتر کشتی آزاد به شرح زیر است:

گروه A:
* گروه ساختمانی کفایتی ، موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار (سالن تختی مشهد)
* استیل‌آذین ایرانیان تهران، هیات کشتی رستم کلا (سالن شهدای هفتم تیر تهران)

گروه B:
* موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج (ع) مشهد، خونه به خونه بابل (سالن تختی مشهد)
* شهدای زنجان، گاز مازندران (میزبان: زنجان ) (ساعت 15 روز پنج شنبه 30 آبان ماه)

 

کد خبر 2178814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha